Je winkelwagen is momenteel leeg!
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn, neem dan in ieder geval uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling direct contact met ons op. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging van het product.
Vervanging van producten
Bij het spitten van zeeaas hebben we te maken met getijden en weer. Dagelijks spitten we vers zeeaas op bestelling en soms kan het dan voorkomen dat we een bepaald product niet kunnen spitten door omstandigheden. We nemen dan contact met je op per e-mail en zullen het product dan vervangen door een vergelijkbaar product zodat je toch kunt gaan vissen.
Vertraging van pakketten
Voor de bezorging van onze bestellingen maken wij, naast onze eigen bezorgservice, gebruik van de same-day-delivery service van DHL. Bij het afrekenen kies je zelf de gewenste bezorgdatum. S´ochtends pakken wij dan je bestelling in en dragen deze over aan DHL die jouw pakket nog dezelfde avond bezorgd. Ondanks al onze inspanningen om je bestelling op de gewenste bezorgdatum te laten bezorgen kan er buiten onze schuld soms bij DHL iets mis gaan, bijvoorbeeld in het sorteerproces, hierdoor kan de bezorging van jouw pakket vertraging oplopen. Wanneer dit het geval is, wordt jouw pakket de volgende avond alsnog bezorgd. Houdt hier dus rekening mee bij het bestellen. Het zeeaas is bij bezorging de volgende dag in prima conditie omdat het door ons goed en gekoeld verpakt wordt in een speciale thermobox met coolpacks. Ga naar Pakket traceren om de huidige status van jouw pakket te volgen. Naar de waddeneilanden bezorgen we met PostNL die de pakketten doorgaans binnen 24 uur bezorgd. Soms zijn er vertragingen bij PostNL waardoor je pakket later bezorgd wordt en de kwaliteit van het zeeaas achteruit gaat. Bezorging naar de waddeneilanden is dan ook op eigen risico.
Klachten
Ondanks onze inspanningen kan er altijd iets gebeuren dat niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je vragen of een klacht? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.
Retourbeleid
Voor producten die niet onder de uitsluiting van het herroepingsrecht vallen, zoals zeeaas, kun je je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. De producten moeten dan uiterlijk binnen 14 dagen retour gestuurd worden, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen via info@zagers-zeepieren.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, mits de producten reeds in goede orde retour zijn ontvangen.
Uitsluiting herroepingsrecht / bedenktijd.
Zeeaas welke u via deze webwinkel koopt heeft slechts een beperkte houdbaarheid en kan daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is op deze producten dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.
Terugbetaalbeleid
Na betaling van een bestelling met zeeaas is deze definitief en kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
Wanneer wij een bestelling door overmacht niet kunnen leveren nemen wij contact op met de klant voor een nieuwe levering. Is er geen nieuwe levering mogelijk dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvangt de klant een waardebon voor het betaalde bedrag welke bij de volgende bestelling verzilverd kan worden. De waardebon blijft 1 jaar geldig.