Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie te leveren. Mocht er desondanks iets niet in orde zijn, neem dan in ieder geval op de dag van ontvangst van uw bestelling direct contact met ons op. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging van het product.

Klachten

Ondanks onze inspanningen kan er altijd iets gebeuren dat niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je vragen of een klacht? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.

Retourbeleid

Voor producten die niet onder de uitsluiting van het herroepingsrecht vallen, zoals zeeaas, kun je je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. De producten moeten dan uiterlijk binnen 14 dagen retour gestuurd worden, onbeschadigd en in de originele staat en verpakking. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u contact met ons opnemen via info@zagers-zeepieren.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, mits de producten reeds in goede orde retour zijn ontvangen.

Uitsluiting herroepingsrecht / bedenktijd.

Zeeaas welke u via deze webwinkel koopt heeft slechts een beperkte houdbaarheid en kan daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is op deze producten dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Terugbetaalbeleid

Na betaling van een bestelling met zeeaas is deze definitief en kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.

Wanneer wij een bestelling door overmacht niet kunnen leveren nemen wij contact op met de klant voor een nieuwe levering. Is er geen nieuwe levering mogelijk dan wordt de bestelling geannuleerd en ontvangt de klant een waardebon voor het betaalde bedrag welke bij de volgende bestelling verzilverd kan worden. De waardebon blijft 1 jaar geldig.